ponnymupparnaa

Alla inlägg under juni 2011

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 21:22

  Petra Johansson.

Sits: Linjerna är bra . Du sitter bra, dock skulle jag vilja ha skänklarna lite längre bak, och din blick titta uppåt :)

Sammspel: Ni ser ganska samspelta ut, men iiinte till hundra procent riktigt än, men det kommer!

Skänkelläge: Som jag sa där uppe, liite längre bak :)

Matchning: Ja , det mesta går i blått, så helt OK hemma matchning :)

Form: Han söker sig lite ner, men när du rättar till skänklarna så ska du se att han börjar jobba med ryggen oxå :)

 HELET:  Hot!

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 21:06

Hejsan!

Nu är klockan 21.08 och jag är trött:( jag sportar hela dagarna nu jue;) vilket är skojjit:D i morgon ska jag och nårra kompisar sova i stallet , yippie . Sedan ska jag på fredag till min faster och fira midsommar?:)

SAKNAR MINA PONNIIIS:´( ser ju dem i morgon!

ajja ska dra nu :) heejdå:D

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 20:19

Nu är det rekord på 22 st! ;D

inte så mkte men bloggen är bara två dagar gammal:D

/ELlajag är kär i dessa bootsen.  

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 19:05

Hej Svej!

Nu har  jag precis varit ute och motionerat min vovve , vi har cyklat och det gick gallant!verkligen!

 Tradigt inlägg  , jag vet:D

hade / Ella

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 16:50


Älskar denna, den får mig att tänka ..

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 16:31

Haha! :o Jag trodde jag hade världens strängaste föräldrar!

Men , nu ser jag på det brittiska programet som heter just världens strängaste föräldrar, och nu inser jag att jag har det ganska bra   

Men kom igen , dom stackars ungarna i programet får ju förtusan inte ens träffa sin egen pojkvän utan ngn förälder med! :O Herregud... -.-


WellWell.


Nu är jag hos pappa, och kan inte åka t smulan och mejja D: Saknar dom som

 faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :c


Vi kanske skulle kunna köra Hiss/diss med bett (: Eller vad säger du Ella? :)   


/ Linnneeeaa :D

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 16:24

www.ponnyskruttarna.webbblogg.se

det är faktiskt en blogg jag måste kolla på varje dag , annars får jag seriöst panik. Den är sjukt bra så ni måste verkligen titta!

/ Ella


 

Av Hästnördarna - 22 juni 2011 16:07

Tjena Bloggen:D

Det är ju jag och Linnea som driver denna bloggen och ni kanske inte vet att vi bor långt ifrån varandra?! eller inte superlångt men lagom långt;)

Linnea bor i Varberg och jag i Helsingborg. Jag bor i skåne och hon i Halland x)


Vi träffades på ett Kaninläger någonstans?! Då träffade jag även Viktoria och Alice(L)

de Är underbart snälla.


Vad vill ni ha mer från oss? Hissar och Dissar? hot or not?kommentera vad som helst , frågor med , vi svarar!


/ Ella


Presentation


Hej! är du en aning hästnörd?eller jättemycket hästnörd? läs då bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem av "Ponnymupparnaa" tycker du bäst om?
 Linnéa
 Alice
 Ella

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards