ponnymupparnaa

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Heloj , Ella Is back :)

Av Hästnördarna - 9 augusti 2011 10:15

Hejsan !

NU är jag tillbaka . UTAN häst :( så min lilla överraskning kommer när den är klar ;)

hehe .. så mina *uppgifter* kommer vara lite hiss / diss  , this or that. Ja sånna saker ;) har ju inget annat att skriva om?!

ja , idag ska jag vila . Trött som en dvärg?! hhaha..


 två små bilder på min lilla sötnos .. som inte är min sköthäst längre :( 

/ ELLA , jag kommer bli aktiv igen (L)      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hästnördarna - 14 september 2011 19:56

BLOGGEN ÄR ÖVER NI KAN HITTA OSS PÅ VÅRA INDUVIDUELA BLOGGAR! Alice : www.cavalozfreak.bloggplatsen.se Linnea : www.nhhasten.blogg.se Ella : www.ellaals.blogg.se ...

Av Hästnördarna - 19 augusti 2011 22:16

Hej! eftersom jag är den *stora  ägaren * av bloggen så har jag ( ska disutera mer med alice ) om att gå skilda vägar. Linnea har ju redan lämnat bloggen . Då är de ju ingen ponnymuppblogg . Men vi kanske har kvar den ändp , Får se vad Alice vill! ha...

Av Hästnördarna - 18 augusti 2011 16:28

Tjenixen på er :)    Idag har jag gått ut med min kära hund Vera o Petra och hennes hund Tinna :) Vi har gått en riktig långrunda !  Vi var ute i ca. 2 timmar kanske mer men det var väldigt härligt!  Vi gick till ett utsikts berg där man se...

Av Hästnördarna - 17 augusti 2011 12:49

Jaa.. Nu är det så att jag Linnea, har bestämt mig för att sluta blogga här ett tag... Kanske för en vecka, kanske föralltid, ja ni fattar..    Anledningen är att jag vill ha något EGET att satsa på... Och det händer mycket i mitt liv nu hästmäss...

Av Hästnördarna - 16 augusti 2011 20:19

Hej hej igen efter en liten stund, jag har inte bloggat så mycket men det kommer nog att bli ändringar snart för min mamma har pratat med min kompis mamma som har Skimir då och jag ska bli fodervärd på honom och då blir det förhoppningsvis ridning va...

Presentation


Hej! är du en aning hästnörd?eller jättemycket hästnörd? läs då bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem av "Ponnymupparnaa" tycker du bäst om?
 Linnéa
 Alice
 Ella

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards