ponnymupparnaa

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Hästnördarna - 24 juni 2011 19:33

Att när jag kommer hem i morgon från K-stad ska jag fixa småsaker till bloggen. T.ex en grej på bloglovin , hotmail så ni kan mejla  oss och sedan en mellanstor överraskning om ni kan få statestiken upp till 40! RAPPA PÅ NU DÅ!

/ Ella

Av Hästnördarna - 24 juni 2011 19:30

Vad ger ni detta schabraket? Hiss Eller Diss?

jag ger den en fet Hiss , men det brossar på vilken färg det är på hästen;)


Vad tycker ni bloggläsare?:)


/Ella 

 

 
Av Hästnördarna - 24 juni 2011 19:21

hejhej

Jag har precis käkat och snart blire jordgun'bbaar;D

(ELLA

Av Hästnördarna - 24 juni 2011 18:45

Åweh , tack alla läsare , besöskredordet ligger på 38 ! :) Ni är underbara, om vi får minst 30 besök varje dag ska ni få en överraskning nästa vecka!  :')




 

 

 

 

Om ni inte visste det har jag en rejäl spricka i armen, därför är jag den mest sociala just nu, eftersom jag inte får göra något annat D:

/ Nea 







Av Hästnördarna - 24 juni 2011 18:23

huom, vet att d ä ella som har hand om hiss/diss, men var tvugnen att slänga upp dessa ^^


   bild ett:  Har aldrig testat detta bett, men eftersom många rekomenderar detta, hissar jag det (: Och det e äppelsmak, så det smakar nog gott c:

   bild två: Seriöst?! är inte detta det fulaste ni sett?! Den  är totalt hemsk enligt mig  ^^ totaldiss! ;)  awweeh ;33 är den inte gullig?! :D älskar olika färger på grimmor, skisnyggt! :) Hiss! :D 




Glöm nu inte att kommentera vad ni tycker , är dessa hissar eller dissar? :)


/ Linnea

Av Hästnördarna - 24 juni 2011 15:52

Hejhej bloggishen!

Igår kom jag till stallet. Träffade Angelika som ville vara med på att sova i stallet och det fick hon såklart. Hon stack hem och käkade medans jag och Sveriges mästerkock Lizette grillade. LYCKAT!! studsikorvar x)ooh sjukt skojj..Svårt att förklara allt. Men jag asgarva exakt hela tiden seriöst..Oh gosh!

sedan kom angelika och vi snackade , flummade blablabla. Sedan stack vi till golfbanan och snackade. Varje gång en bil kom rullade vi ner från kullen?! helt random lixom. Sedan stack vi och träffade ---- och jag asgarva där med ;)

sedan stack vi hem te stallet och då somnade vi , hoppas du sov gott Lizette;)


Dagen därpå vaknade vi vid halv tio. Angelika var borta men det visade sig att hon bara va hoss sin hästX)

sedan stack jag hem och nu är jag i kristianstad:)


Hejdå! svar på frågor kommer typ nu occå:)


/ELLA

Av Hästnördarna - 24 juni 2011 11:39

Japp , mamma tjatar på mig att jag ska duscha men jag måste ju göra ett inlägg , right?

Jag ska till K-stad och sedan hem igén i morgon . Då får ni reda om  min övernattning i stallet..Får jag låna data hoss min faster , fixar jag lite på frågorna med.


Ha det bra! Glad midsommar:D

  / Ella

Av Hästnördarna - 24 juni 2011 09:45

Just nu sitter jag i Kristianstad och firar midsommar , tror jag?

haha, kul att veta!:)


En outfit jag har gjort:



// ELLA 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! är du en aning hästnörd?eller jättemycket hästnörd? läs då bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem av "Ponnymupparnaa" tycker du bäst om?
 Linnéa
 Alice
 Ella

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards