ponnymupparnaa

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Hästnördarna - 17 augusti 2011 12:49

Jaa.. Nu är det så att jag Linnea, har bestämt mig för att sluta blogga här ett tag... Kanske för en vecka, kanske föralltid, ja ni fattar.. 


Anledningen är att jag vill ha något EGET att satsa på... Och det händer mycket i mitt liv nu hästmässigt, så ja..


Jag säger tack till Ella, alice , och alla era underbara läsare därute! :) 


Ni kan SJÄLVKLART följa mej, Smulan och Mejja, då justnu inridningen av dessa två startar nu till hösten. Hur detta ska gå, ja det får ni reda på om ni läser min nya blogg


http://nhhasten.blogg.se  :) Ett stort plus till er som gör det! :)


NI kan även följa min BDB / DV @Bareback c:



Ja , tack för mig, och glöm nu inte min blogg! 


PUSS!

/ Nea  


        http://nhhasten.blogg.se     

Presentation


Hej! är du en aning hästnörd?eller jättemycket hästnörd? läs då bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem av "Ponnymupparnaa" tycker du bäst om?
 Linnéa
 Alice
 Ella

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards