ponnymupparnaa

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Hästnördarna - 13 augusti 2011 13:40

Hej alla! :'D 


Idag ska jag ta det lugnt, för att sen ikväll gå på tjejkväll hos min nära vän Michaela <3

d ska bli kuuul! :))


Asså måste bara säga att jag eeelsskkaar er läsare :'D Och jag vill ge en stor baamsekram till alla som orkar titta bloggen! :')


TACK! :'D 


Men nu ska jag eeeta lite tror ja.. sen ut t kaninerna, ni får lite bilder från öland och alfred! :'D ^  Alfred (L) 

|   Jörgen , en söt anka jag hitta när vi stannade påväg t ööööland ;)    Ölandsbroon :D   Alice o Jag påväg ner t Böda strand :)   HAHAHAHHAHAHHA, detta hittade vi när vi va ute o gick, haha BARNARBETE?!



   




     HAHAHAHAHHAHAHA, DETTA DÅ?! XD




    En nalle jag tog kort på c: 


  



  Min låsta iPhone ^^ <3



KRAMISAR! 

/ Nea  

Presentation


Hej! är du en aning hästnörd?eller jättemycket hästnörd? läs då bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem av "Ponnymupparnaa" tycker du bäst om?
 Linnéa
 Alice
 Ella

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards