ponnymupparnaa

Alla inlägg under juli 2011

Av Hästnördarna - 8 juli 2011 11:29

Yapp! :) Nu är det ca 2h kvar tills vi åker! :)  Det ska bli nice! ;) hoppas solen skiner där nere i lilla skåne ^^ Eller, lilla och lilla? :D Haha iaf, nu ska jag packa klart, och vi ska lyssna på lite musik och så ^^ Jaja, kke lite mer update innan vi åker, och även på väg dit, och vi ska ha med datan , så kommer lite update från både mig och Alice, :)



jaja puss och kram från Linnea och Alice!    


Här får ni lite uppdatering från bloggens nya husband, The Smiley! 



på trummor:På Piano:På fiol:På ngt:På dragspel:Och på trumpet:
 
Roger          Magnus   Berit   Steve      Sverker     Stig   

       

Sångerska:    Margareta den feta.  

Och dansare: 

Helmer Bert     Otto      Bo      Edvin    Göran Arthur Emanuel 

       


Och om ni inte är snälla, får ni träffa på Farbror Sven

|

v

          



          

Av Hästnördarna - 8 juli 2011 00:28

Ja i går eller i förrgår bli det ju eftersom klockan är 00.34 red jag med Petra på underbara Skimir i tofta skogen. 

Vi red bareback och det var så härligt :D 


Äntligen kan jag skriva något om hästar ;) 

Det var första gången på väldigt länge jag red på Skimir :) <3 

Imorgon blir det helsingborg med Linnea <3 

Vi ska campa i en by där det finns Islandshästar och jag måste tyvärr fotta med min mobil då jag råkade ta med fel laddare till kameran men bilder kommer ;) 


Vi kommer nog kunna skriva på bloggen när vi är där och campar men inte helt säkert ;D 


// Alice <3 

Av Hästnördarna - 8 juli 2011 00:24

 här ska ni få en film när vi hoppar med kaninerna ;) om ni kollar ordentligt vid 0:38 och frammåt så dansar jag lite där -.- haha , var inte medveten om det alls ska jag säga er! xD

Av Hästnördarna - 7 juli 2011 13:35

Japp! :D Nu sitter jag inne med kaninen i knäet och myyser! (L)


han klättrar runt på mig XD



sötkanin! <3 Detta e myyys! 


// nea

Av Hästnördarna - 7 juli 2011 12:06

Såklart när jag har vart duktig och satt upp massa hinder, och staketet och allt, precis när jag skulle ta ut kaninen, så började det dunderåska och ösregna! -.-                                                                                                                                     Så nu är det bara för mig att vänta tills skiten har gått över, eller helt enkelt vänta på att sötalice ska komma.. <3 FAN MIN ENTERKNAPP FUNKAR JU FAN INTE! -.-                                                                                                                                    kke ska komma på ngt och skriva om, och läsa lite om NH, några som vet ngn bra sida/blogg om NH? :)                                                                                                                                                                                                                             KRAM/ nea 






















































Av Hästnördarna - 7 juli 2011 11:16

Tjaoow igen ! :)


i morron åker jag t skåne, så denna dan ska jag tillbringa med mina kaniner! :) Det är ganska tråkigt väder, gråmulet  och molningt, men du blir ju inte kaninerna så otroligt trötta! ;)


så jag ska snart ut och släppa ut dom i sina hagar osv. ;) 


jag gjorde en snabbfilm igår när dom hoppade, om jag får EN ENDA liten kommentar kommer filmen upp ikväll! :D


Men en del av er undrar säkert varför jag inte är i stallet, jo men det är såhär att jag har skiljda föräldrar , och dom bor ganska långt ifrån mig, och där mina sköthästar står, är hos mamma , så jag har inte möjligheten att åka dit när jag är hos pappa.. :( om inte pappa e ledig och skjutsar mig, eftersom det är ca 4 mil ;)

Men ska börja ta bussen.. ^^


Så just nu kan  jag inte vara hos Smulan och Mejja, och d kändes ju ännubättre när jag lämnade mejja i måndas med ont i bakbenen :// ( ägaren tar ju hand om dom när jag inte är där, självklart! ) 


Men men , nu ska jag sticka ut till kaninerna, kke filma lite idag igen :)




JUSTE! :D Ikväll kommer ju Alice! Hon ska ju med till skåne! ;)



Här får ni lite ridbilder på mig! :D    obs! bild 2 ser jag helt fail ut, men jag suckade just dåXD   <3  

haha XD mina miner alltså.. ;) 



/ Linnea





















Av Hästnördarna - 5 juli 2011 23:44

jag kommer köra this or that i morgon , haft lite bissy saker att göra med massa hästarn. PENGAR RYKER minst sagt..;) 

ses i morfgon!

/ ELLA

Av Hästnördarna - 5 juli 2011 19:55

Nu har jag fått fixxad min data, och igår var jag i stallet! Underbara hästar älskar dom så jävla  mke! Mejja var så otroligt snäll, och hon är lite stel i bakbenen, så hon fick vila, men smulan gick vi ut med , och miljötränade , det behövdes vääärjligen märkte jag, Haha! 


Men idag fick jag reda på att Mejja är halt! :( Hoppas värkligen det går över! :((! <3


Älskade hästar, e lite ddåligt update från som andra här, men jag kör på som vanligt här, hoppas ni orkar er hit, underbara läsare <3


// Nea

Presentation


Hej! är du en aning hästnörd?eller jättemycket hästnörd? läs då bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem av "Ponnymupparnaa" tycker du bäst om?
 Linnéa
 Alice
 Ella

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards