ponnymupparnaa

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Hästnördarna - 18 juli 2011 20:23

Yeuup, nu är det så att Ella har tagit bloggpaus , och alice skriver ju bara när hon har ridit.. så nu tar jag över bloggen tills ella kommerrr tillbaka :D


så den närmsta veckan/veckorna, tills ella är tillbaka, kommer ni få följa mig , smulan och meja, som är två unghästar .. :)

Eftersom jag blev avkastad,och hfick en spricka i armen, har jag iionte varit i stallet så mycket, men  nu är det ändring på det. :)


Imorgon ska jag alltså till stallet, o  ch det blir tömkörning av smula, första gången SJÄLV! :D

och så trickträning med mejja :) 


Hade tänkt köra en hiss diss nu.


Pessoa. Alltså , är det okej om ryttaren klarar av pessoa, och hästen fungerar bäst med det, eller är det bara helt fel?


Nu idag kan ni även passa på att fråga mig vad som helst, om unghästarna, min träning, mina kainer osv.. :) 


svarar i ett inlägg :) så fråga hur mycket ni orkar! :) 


Bjuder på 6 bilder! :) 


           

// Linnea :)    

Presentation


Hej! är du en aning hästnörd?eller jättemycket hästnörd? läs då bloggen!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem av "Ponnymupparnaa" tycker du bäst om?
 Linnéa
 Alice
 Ella

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards